בד"ץ "שארית ישראל" נערך להכשרת בתי המלון לקראת תקופת "בין הזמנים"

כמידי שנה, יעמדו תחת כשרות בד”ץ “שארית ישראל” מספר בתי מלון והארחה בתקופת ‘בין הזמנים’, בהם מלון ‘עדן אין’ בזכרון יעקב (בתאריכים י”א אב – כ”ו אב), כפר הנופש ‘פוריה ביער’ מול הכנרת (בתאריכים ט”ז אב – כ’ אב, כ”ג אב – כ”ו אב), ובית הארחה ‘עמק המעיינות’ (בתאריכים ט”ז אב – כ’ אב).

הכשרת המקומות לנופש לא מתחילה ביום הנופש; זמן רב קודם לכן מתחילה ההיערכות הלוגיסטית, נקבעים נהלי כשרות חדשים ומיוחדים לאותו המלון, כשיש לשנות את הנהלים הקודמים מהכשרויות הנמוכות הקיימות בדרך כלל במקומות אלו במשך השנה, ולהטמיע את הנהלים החדשים בכשרות הגבוהה ובסטנדרטים המחמירים של בד”ץ “שארית ישראל”. הדבר דורש מאמצים רבים וישיבות ארוכות סביב הנושא, כשרבני הבד”ץ עצמם יורדים לעובי הקורה ומעורבים בכל פרט ופרט.

כל מי שעוסק בתחום הכשרות יודע ומכיר את שלל המכשולות והבעיות הקיימות במטבחי בתי המלון; בד”ץ “שארית ישראל” מפעיל מערך מיומן ומקצועי, להכשיר את מטבחי הענק לקראת הפיקוח הבלתי מתפשר בימי הנופש על כל פירור פשוטו כמשמעו שייצא מן המטבח – לחדר האוכל הגדול.

אך לא רק בתחום המזון. בד”ץ “שארית ישראל” נותן מעטפת הלכתית ורוחנית בבתי המלון, גם בנושא צביון המקום, הצניעות הנדרשת, אורח החיים, התכנים שמוצגים לנופשים ועוד, כאשר הכל על טהרת ההלכה וההשקפה הטהורה.

בד”ץ “שארית ישראל” יצא השבוע בקריאה לציבור, כי אין לסמוך בשום פנים ואופן על פרסומי ‘כל המוצרים בכשרות הבד”ץ’ של מקומות שונים, וכי בכל מקום חייב להופיע תעודה חתומה מטעם הבד”ץ ובתוקף לתקופה זו.

מעונינים להצטרף לגלאט!

הצטרף לניוזלטר ‘גלאט’ – מדריך הכשרות החודשי מבד”ץ “שארית ישראל” במתכונת דיגיטלית ישירות אליכם למייל