גוט שבת ארץ ישראל

אחרי למעלה משנה של הערכות מסיבית לקראת השמיטה בשלל נושאים, מול היבוא מחו”ל, מול הסוחרים שבארץ ועוד, פרסה לה שנת השבע את כנפיה, התקדשה האדמה. עתה, כששנת השמיטה תשפ”ב בעיצומה, עמלים במערכת הכשרות בד”ץ “שארית ישראל” להפעיל וללוות, בדריכות רבה, את ההשגחה האדירה לביצור הלכות שביעית בהידור המקסימלי. בס”ד מאות חנויות ברחבי הארץ פועלות לספק סחורה טריה ואיכותית בכשרות המהודרת; עשרות משגיחים פרוסים מדי יום בחנויות ועושים עבודת קודש נאמנה בפיקוח על הסחורה המגיעה ממחסני השיווק, כשהיא ארוזה וחתומה בחותם הכשרות המהודרת.

בד בבד, מתקיים באופן אינטנסיבי יבוא של אלפי טונות פירות וירקות מחו”ל שאינם קדושים בקדושת שביעית, לאספקה סדירה של צרכני הכשרות המהודרת ובמיוחד למטבחים הגדולים של הישיבות ומוסדות החינוך, האולמות והקייטרינגים, הרוצים להתהדר בחותם הכשרות בד”ץ “שארית ישראל”, כדרישת הציבור.

ל’מוקד השמיטה’ של בד”ץ “שארית ישראל” מגיעים מאות טלפונים לברורים על אספקת הסחורה ושאלות הלכתיות נוספות הקשורות לשנת השמיטה. צוות מוגבר של מוקדנים מאייש את קווי הטלפון סביב השעון להשיב לשואלים את דבר שנת השמיטה.

כזכור, רשכבה”ג מרן שר התורה הגר”ח קניבסקי שליט”א התבטא על ועדת השמיטה של שארית ישראל כי הם “טורחים להעמיד את הוראות מרן החזו”א זללה”ה בכל ההידורים והדקדוקים. כבר מו”ר מרן הרב שך זצוק”ל ומו”ח זצוק”ל סמכו ידיהם על כשרות שארית ישראל”.

גם רבינו מרן ראש הישיבה הגרי”ג אדלשטיין שליט”א יצא מגדרו כשאמר ערב שנת השמיטה:
“שארית זו כשרות מוסמכת, ידוע שיש שם השגחה מעולה עם משגיחים עם יראת שמים. ודאי שאברכים צריכים להעלות על שולחנם את כשרות שארית ישראל. שארית זה ודאי. בד”ץ ‘שארית ישראל’ היא הכשרות המוסמכת!”.

ואכן, בועדת השמיטה של בד”ץ “שארית ישראל” עושים את מלאכתם נאמנה, על פי הוראותם הברורה של רבני הבד”ץ שליט”א ובהכוונתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט”א, תוך עמל רב סביב השעון מזה תקופה ארוכה, והכל למען צרכיהם של ציבור בני התורה המבקש להדר בהלכה בלי סטיה ממסורת רבותינו, ללא שום קולות והיתרים למיניהם.

מוקד השמיטה:

לשאלות ובירורים בכל נושאי וועדת השמיטה ניתן לחייג ל:

03-6777330 שלוחה 8

מעונינים להצטרף לגלאט!

הצטרף לניוזלטר ‘גלאט’ – מדריך הכשרות החודשי מבד”ץ “שארית ישראל” במתכונת דיגיטלית ישירות אליכם למייל