מבצע הכשרת מקומות הנופש למשפחות בני התורה

עם סיומה של תקופת “בין הזמנים” והמעבר החד לאוירת חודש הרחמים והסליחות, נפנים בבד”ץ “שארית ישראל” לסכם את המבצע המורכב של הכשרת מקומות הנופש למשפחות בני התורה, מבצע שהחל שבועות רבים לפני “בין הזמנים”. במהלך המבצע הכשירו ופיקחו צוותי הכשרות המהודרת של עולם התורה בד”ץ “שארית ישראל” על מקומות הנופש של ציבור מדקדקי המצוות והידוריהן.

כאמור, שבועות קודם לכן הוקמו צוותים מיוחדים אשר ליוו את כל הנדרש במבצע המורכב, שנעשה כולו בהכוונתם המלאה של הגאונים חברי הבד”ץ שליט”א, אשר במקרים רבים שהצריכו את התערבותם נכחו והגיעו בעצמם למקומות אלו כדי לפתור בעיות ולהכריע בשורת התאמות שנדרשו במקומות הנופש.

קיץ תשפ”א צוין בהתרחבות משמעותית של הביקוש הרב לקבלת ההשגחה המהודרת, ובמסגרת ההיערכות הנרחבת הוכשרו ופוקחו בהתאם לכל כללי ההלכה שורת מלונות ובתי הארחה ברחבי הארץ, בהם נפשו מאות רבות מבני התורה ומשפחותיהם.

בנוסף, בהנהלת מערכת הכשרות של עולם התורה פנו לנופשים בשבתות קודש והזהירו מפני המכשולות המצויים באיסורי הוצאה בשבת רח”ל במקומות בהם אין עירוב המפוקח כהלכה. ‘מוקד העירוב’ מטעם מחלקת פיקוח העירובין שע”י הבד”ץ פעל באופן מוגבר לתת פיקוח ומענה בכל מקום בו הוצרך להקים עירוב כהלכה אפילו לתקופה קצרה בלבד לימים אלו.

הנופשים בצפון הארץ נהנו מחנויות לממכר מזון רבים הנושאים את חותם הכשרות המהודרת של בד”ץ “שארית ישראל”, ובהם מסעדות ומאפיות בכרמיאל, מחלקות הפירות והירקות בסניפי רמי לוי בצפון ועוד.

מעונינים להצטרף לגלאט!

הצטרף לניוזלטר ‘גלאט’ – מדריך הכשרות החודשי מבד”ץ “שארית ישראל” במתכונת דיגיטלית ישירות אליכם למייל