הושלמה ההיערכות בבד"ץ שארית ישראל לקראת חג הפסח תשפ"ד

בימים אלו מסכמים בסיפוק רב בכשרות המהודרת בד”ץ שארית ישראל, את תקופת ההיערכות לקראת חודש ניסן וחג הפסח, כאשר בשנה זו בעקבות המצב, נפרסה תקופת ההיערכות על פני חודשים רבים, כשלאורך כל חודשי החורף היה חשש כבד ממחסור במוצרי צריכה, בעקבות חודשי המלחמה הארוכים, והקושי להוציא משלחות לשחיטה בחו”ל ומחסור בעובדים בארץ.

החשש מפני ההשלכות של חודשי המלחמה, ניכר היה כבר בתחילת החורף, כאשר היה חשש כי יהיה קושי לספק את מוצרי הבשר והעוף לציבור המהדרין בכשרות, הורו רבני הבד”ץ על תגבור משלחות השחיטה והפיקוח, ובמשך כל חודשי החורף יצאו עשרות משלחות כאלו, על מנת לספק לציבור את כמות ההזמנות, בהידור הכשרות ושמירה על רמת מחירים סבירה, זאת למרות הקושי בהשגת עובדים במשחטות גם בארץ, בעקבות המתיחות הביטחונית וסמיכות לחודש הרמדאן.

בחודש האחרון, עם פתיחתם של מוקדי המכירות שע”י ‘קרן אור ש”י’, הוכפלו כמות ההזמנות שהגיעו מהציבור, ובבד”ץ שארית ישראל עשו את מירב המאמצים, על מנת לספק לציבור את ההזמנות, שחלקם כבר הגיעו לנקודות החלוקה, וחלקם יגיעו בימים הקרובים ממש לכלל הציבור בנקודות החלוקה.

ב’שארית ישראל’ מבקשים ליידע את הציבור, על מותגי העוף, הבשר וההודו שתחת השגחת הבד”ץ לחג הפסח, גלאט ירושלים (מוצרי עוף הודו ובקר), הקר (מוצרי בקר והודו), טועמיה (כבד צלוי) ועונג שבת (כבד צלוי). יצוין, כי על הציבור לוודא כי על כל אריזה ללא יוצא מן הכלל מופיע חום הבד”ץ בהולוגרמה.

יצוין, כי מנהלי ומארגני חלוקות ‘קמחא דפסחא’, המבקשים לספק לציבור את מוצרי הכשרות המהודרת, יכולים להשיג את מוצרי ‘שארית ישראל’ במחסני השיווק העומדים תחת השגחת הבד”ץ לפי הרשימה כדלהלן: פאר לי – עטרות ירושלים, מחלב הארץ – עטרות ירושלים, ישראל קלופים -גבעון ירושלים, א. צ כהן- השוק הסיטונאי גבעת שאול ירושלים, גל מזון – השוק הסיטונאי גבעת שאול ירושלים, יבולי לוי – השוק הסיטונאי גבעת שאול ירושלים, ביכורי שדה דרום -מושב תימורים, מרכז הירק – השוק הסיטונאי גבעת שאול ירושלים, שיווק המאה-מושב משמרת, יהודה בני ברק-מושב טורמן, ביכורי שדה צפון-משמר אילון, עולם הירק הירוק-בני ברק, י.ש. ירקות עלים, עונות ישראל ויבולי קטיף. בעת ההזמנה, חובה לציין את הדרישה לקבלת הסחורה בכשרות בד”ץ שארית ישראל.

בנוסף, בימים אלו משלימים בבד”ץ ‘שארית ישראל’ את ההכנות האחרונות לקראת חג הפסח, בתגבור מוקד הכשרות במספר 03-6773330 שלוחה 3 שיתן מענה בס”ד לציבור בני התורה בנושאים הלכתיים, ובימים הקרובים יפורסמו לציבור הודעות נחוצות לקראת חג הפסח.

מעונינים להצטרף לגלאט!

הצטרף לניוזלטר ‘גלאט’ – מדריך הכשרות החודשי מבד”ץ “שארית ישראל” במתכונת דיגיטלית ישירות אליכם למייל