צ'יפס אסם כשר לפסח!

בשורה לציבור המהדרין בכשרות, לקראת חג הפסח: השנהיהנו צרכני ‘אסם’ מחטיף צ’יפס בכשרות למהדרין לפסח, בהשגחה המהודרת של בד”ץ שארית ישראל, במהדורת ציפ’ס קלאסי ו צי’פס גלי.

מאז הגיע למדפים, הפך הצ’יפס של אסם למוצר בסיסי בקרב ציבור הצרכנים הנאמן של החברה, ובעקבות הדרישה ההולכת וגוברת למתן כשרות לפסח למוצרי הצ’יפס, בחנו בחודשים האחרונים בחברת ‘אסם’ את נושא הכשרות לפסח, ולאחר עמל והשקעה רבה הן של צוות המפעל והן של צוות הכשרות, לקראת חג הפסח ניתן חותם הכשרות המהודרת למוצר.

תהליך הייצור, באופן שיהיה כשר לפסח למהדרין מן המהדרין, נעשה בליווי צמוד של מפקחי ומשגיחי הכשרות בבד”ץ שארית ישראל, שם שהו במפעל למשך פרקי זמן ארוכים, לעמוד מקרוב אחר חומרי הגלם ובדיקתם, רמת הכשרות במפעל ואופי ההכשרה לחג הפסח, כשהכל נעשה בפיקוחם של הרבנים הגאונים חברי בד”ץ שארית ישראל שליט”א, שדנו בנושא פעם אחר פעם במסגרת ישיבות בד”ץ, וקבעו את נוהלי הכשרות במפעל.

לאורך החודשים האחרונים, בהן יוצרו מוצרי צ’יפס הכשרים לפסח למהדרין, ייצרו עבור אסם שמן כשר לפסח ללא חשש קטניות, שיוצר במיוחד עבור הצי’פס של אסם, בפיקוח צוות השגחה מיוחד שנסע למפעל ייצור השמן, לעקוב מקרוב אחר תהליך הייצור שהנו כשר למהדרין וללא כל חשש.

כאמור, לאחר תהליך הפיקוח וההשגחה, אושרו בכשרות למהדרין לפסח מוצרי ציפ’ס קלאסי ו צי’פס גלי, עליהם מופיע חותם הכשרות המהודרת של בד”ץ שארית ישראל בכשרות לפסח.

בחברת ‘אסם’ מציינים, כי מדובר בבשורה צרכנית של ממש, באשר זו השנה הראשונה, מזה מספר שנים, שבה ניתן יהיה לרכוש את מוצר הצ’יפס בכשרות בד”ץ שארית ישראל למהדרין לפסח, וכי הם מודים לכלל צוותי הפיקוח וההשגחה על עבודתם המסורה במשך חודשים ארוכים, עמל והשקעה שנשאו פרי לטובת ציבור המהדרין בכשרות

מעונינים להצטרף לגלאט!

הצטרף לניוזלטר ‘גלאט’ – מדריך הכשרות החודשי מבד”ץ “שארית ישראל” במתכונת דיגיטלית ישירות אליכם למייל