ההיערכות להכשרת בתי המלון שתחת כשרות הבד"ץ לתקופת הקיץ הבעל"ט – בשיאה

כמידי שנה, פועלת ‘המחלקה לפיקוח בתי הארחה ונופשים’ מטעם בד”ץ “שארית ישראל” להכשרת בתי מלון והארחה לציבור החרדי, על פי נהלי הכשרות המחמירים והקפדניים של הבד”ץ ותוך פיקוח בלתי מתפשר, זאת כדי לאפשר לציבור בני התורה לפוש בימי הקיץ באופן המהודר ביותר.

בימים אלו נמצאת היערכות זו בשיאה, כאשר השנה יעמדו תחת כשרות בד”ץ “שארית ישראל” מלון ‘עדן אין’ בזכרון יעקב (בתאריכים י”ב אב – כ”ז אב) וכן כפר הנופש ‘פוריה ביער’ מול הכנרת (בתאריכים י”ז אב – כ”א אב, כ”ד אב – כ”ז אב). בד”ץ “שארית ישראל” מפעיל מערך מיומן ומקצועי, להכשיר את מטבחי הענק לקראת הפיקוח הבלתי מתפשר בימי הנופש על כל מה שייצא מן המטבח – לחדר האוכל הגדול.

הכשרת בתי המלון לא מתחילה ביום הנופש; זמן רב קודם לכן מתחילה ההיערכות הלוגיסטית, נקבעים נהלי כשרות חדשים ומיוחדים לאותו המלון, כשיש לשנות את הנהלים הקודמים מהכשרויות הנמוכות הקיימות בדרך כלל במקומות אלו במשך השנה, ולהטמיע את הנהלים החדשים בכשרות הגבוהה ובסטנדרטים המחמירים של בד”ץ “שארית ישראל”. הדבר דורש מאמצים רבים וישיבות ארוכות סביב הנושא, כשרבני הבד”צ עצמם יורדים לעובי הקורה ומעורבים בכל פרט ופרט.

כל מי שעוסק בתחום הכשרות, יודע ומכיר את שלל המכשולות והבעיות הקיימות במטבחי בתי המלון, ואין זה סוד שבבתי מלון – הכל חייב להיות מפוקח בידיים מקצועיות ביותר! אך לא רק בתחום המזון; בד”ץ “שארית ישראל” נותן מעטפת הלכתית ורוחנית בבתי המלון, גם בנושא צביון המקום, הצניעות הנדרשת, אורח החיים, התכנים שמוצגים לנופשים ועוד, כאשר הכל על טהרת ההלכה וההשקפה הטהורה באופי ובצביון הראוי.

הנופשים השנה מתקיימים באמצעות חברת התיירות “אוירה – חופשה באוירה אחרת”, כאשר ניתן להירשם כבר בימים אלו בטלפון: 08-918-5444 (בשעות הערב).
מעבר לבתי המלון והארחה שבפיקוח ישיר של בד”ץ שארית ישראל, דואג הבד”ץ גם לנופשים שאינם חוסים תחת השגחתו, אך אינם מוותרים על קוצו של יוד. ‘המחלקה לפיקוח בתי הארחה ונופשים’ מטעם בד”ץ שארית ישראל יצאה בפרסום מיוחד למארגני הנופשים ומנהלי הקעמפים ובו מנתה רשימת בתי עסק למזון בפיקוח, העומדים בכל הדרישות ההלכתיות של בד”ץ שארית ישראל, בדגש בשנה זו שנת השמיטה על בתי עסק לפירות וירקות העומדים תחת הפיקוח הבלתי מתפשר של מערכת הכשרות המהודרת בעולם התורה בד”ץ שארית ישראל.

בד”ץ “שארית ישראל” קורא ומזהיר את הציבור, כי אין לסמוך בשום פנים ואופן על פרסומי ‘כל המוצרים בכשרות הבד”ץ’ של מקומות שונים, וכי בכל מקום חייב להופיע תעודה חתומה מטעם הבד”ץ ובתוקף לתקופה זו.

יאכלו ענווים וישבעו.

מעונינים להצטרף לגלאט!

הצטרף לניוזלטר ‘גלאט’ – מדריך הכשרות החודשי מבד”ץ “שארית ישראל” במתכונת דיגיטלית ישירות אליכם למייל