משלחת מיוחדת של צוות שוחטים ומפקחים שבה בימים אלו משהות ממושכת בדרום אמריקה

בעקבות הביקוש ההולך וגובר לשחיטה המהודרת של עולם התורה, בד”ץ שארית ישראל, שהתה משלחת מיוחדת של שוחטים ומפקחים, בראשות חבר בד”ץ שארית ישראל הגאון רבי צבי ובר שליט”א בדרום אמריקה, לשחיטת בקר.

קודם לנסיעה, עלו ראשי המשלחת בראשות חבר בד”ץ שארית ישראל הגאון רבי צבי ובר שליט”א, לקבל את ברכת הדרך מרשכבה”ג מרן ראש הישיבה הגרי”ג אדלשטין שליט”א.

הביקור נמשך במשך דקות ארוכות, כאשר מרן ראש הישיבה שליט”א, התעניין אודות הנעשה במשחטה בדרום אמריקה, ושמע על ההידורים המיוחדים של בד”ץ שארית ישראל, והפיקוח ההלכתי הנרחב בסוגיות רבות, הכל על פי הכוונתם של חברי בד”ץ שארית ישראל. לסיום ברכם ש”יזכו שלא תצא תקלה תחת ידם”.

יצוין, כי קצב הביקוש ההולך וגובר לשחיטת הכשרות המהודרת של עולם התורה, הביא את ‘ועד השחיטה’ של בד”ץ ‘שארית ישראל’, להחלטה על הוצאת משלחת של שוחטים מומחים, עם צוות השגחה ופיקוח, לדרום אמריקה, לעמוד מקרוב אחר פעולות השחיטה על פי כל ההידורים והחומרות.

כזכור, ימים ספורים קודם לבחירות, בברכתו של מרן ראש הישיבה שליט”א, חזרו צוות המשלחת בראשות הגר”י זיכרמן שליט”א מפולין, למרות ההוצאות הכרוכות בכך, בכדי להיות שותפים בקידוש ד’, בהצבעה בבחירות כדעת מרנן ורבנן שליט”א.

בימים אלו כאמור, ובכדי לספק את הביקוש הרב ההולך וגדל בס”ד לקראת חודשי החורף, שהתה משלחת השוחטים והמפקחים זמן ארוך מן הרגיל, דבר המצריך תכנון רב וארגון לוגיסטי, לדאוג לכלל צרכיהם של המשלחת בשהותם בניכר, כאשר צוות מיוחד המוכשר בנושא, פועל לילות כימים בכדי לדאוג לעניינים הטכניים והבירוקרטיים הכלולים בנסיעה שכזו, על מנת שצוות השוחטים והמפקחים יוכל להתמקד במלאכת הקודש.

המשחטה המהודרת בדרום אמריקה, המספקת כמות נכבדת מכלל הביקוש של הבד”ץ, עומדת תחת הפיקוח המחמיר של רבני הבד”ץ, והיא מצטרפת לשורת משחטות מהודרות באירופה וברחבי העולם, המספקות את השחיטה המהודרת של עולם התורה העולה על שולחן מלכים, מאן מלכי רבנן.

מעונינים להצטרף לגלאט!

הצטרף לניוזלטר ‘גלאט’ – מדריך הכשרות החודשי מבד”ץ “שארית ישראל” במתכונת דיגיטלית ישירות אליכם למייל