צוות השחיטה והפיקוח של בד"ץ שארית ישראל ישוב ליממה אחת לצורך הבחירות

לקראת יום הבחירות, ולאור קריאתו של רשכבה”ג מרן ראש הישיבה הגרי”ג אדלשטין שליט”א על החובה לכאו”א לפעול ולהפעיל, נערכו בבד”ץ שארית ישראל, הכשרות המהודרת של עולם התורה, להשבת צוות השחיטה והפיקוח, השוהה בימים אלו בראשות הגר”י זיכרמן שליט”א בשחיטת בקר בפולין.

יצוין, כי הפסקת הפעילות של השוחטים, כרוכה בלוגיסטיקה רבה ובהפסדים כספיים, כאשר בימים כתיקונם עמלים בבד”ץ שארית ישראל, שלא תיפסק מלאכת השחיטה אף לא ליום אחד, על מנת לספק את הביקוש הרב לשחיטה המהודרת. כך למשל, צוות שחיטה הנמצא בחו”ל, אינו עוזב את משמרתו עד שצוות נוסף יגיע, ובתקופת הפעילות, מלאכת השחיטה, ההשגחה והפיקוח אינן פוסקות אף לא ליום אחד במהלך ימות השבוע.

לקראת מערכת הבחירות, נכנסה הנהלת בד”ץ שארית ישראל לקבל את ברכתו של מרן ראש הישיבה שליט”א, לקראת חזרתם של צוות השוחטים והמפקחים. מרן שליט”א ברך את הנהלת הבד”ץ כי השבתת הפעילות בחו”ל לא תגרום כל נזק, ואמר כי יש בזה קידוש ד’ גדול.

בהנהלת הבד”ץ שקדו בימים האחרונים על ארגון טיסות הלוך ושוב, לפעול ולסייע בכל הכרוך, בכדי לאפשר לכלל צוות המשגיחים והמפקחים לחזור לארץ למשך 24 שעות, תוך השבתת פעילות השחיטה ליממה אחת בלבד.

מעונינים להצטרף לגלאט!

הצטרף לניוזלטר ‘גלאט’ – מדריך הכשרות החודשי מבד”ץ “שארית ישראל” במתכונת דיגיטלית ישירות אליכם למייל