'הזמן גרמא' בימים אלו, ימי ערב פסח כשתנור במאפיית 'מצות חבורה' לא שובת ממלאכתו. אחת מגולות הכותרת של מערכת הכשרות המהודרת בעולם התורה היא מאפיית המצות המהודרת 'מצות חבורה' שנפתחה ביד בנימין וכיום בבית שמש, ובה אופים מצות לאורך השנים גדולי ראשי הישיבות זצוק"ל ויבלחט"א, רבני קהילות ואלפי אברכים ב'חבורות' לאורך היום והלילה, עם כל ההידורים של מאפיית המצות המפורסמת.
המאפייה זכתה בשנותיה ביד בנימין לביקור מיוחד ונדיר של מרן רבינו שר התורה זצוק"ל, יחד עם בן דודו הגאב"ד הגאון הגדול רבי חיים שאול קרליץ זצוק"ל. במהלך ביקורו אמר בהתפעלות, כי ברור הדבר שאחת מעיקרי הסיבות שגדולי ישראל אסרו את מצות המכונה, היא בגלל העובדה שלא היה ניתן לנקות את המכונות כראוי. אבל במאפייה כאן מדובר במצב אחר לחלוטין, כאשר הכל מתפרק ועובר תהליך ניקוי קפדני, כך שאפשר להגיע לנקות בכל מקום ולכן אין החשש הזה במצות הנאפות ביד בנימין.
עוד ציין רבינו זצוק"ל בעת ביקורו, כי שמע לא פעם מחמיו מרן הגרי"ש אלישיב זצוק"ל, שזו המאפיה המהודרת ביותר, כי הידורים הנהוגים במאפיית 'מצות חבורה' אינם קיימים בשום מקום אחר, ועתה נוכח זאת במו עיניו שאכן כך הם פני הדברים, וההידורים שהונהגו ע"י חברי בד"צ 'שארית ישראל', הן במצות יד והן במצות מכונה הביאו את המאפיה לרמת ההידור הגבוהה ביותר שיש כיום. כן בירך את צוות ההשגחה שלא יהיה להם 'שאלות'.
כך עד השנים האחרונות ועד בכלל, שגם בשנה זו כחודש לפני עלותו בסערה השמימה, ערכה המאפייה 'חבורה' מיוחדת בביתו של רבינו עבור ידידי ישיבת 'עטרת שלמה'. לפני שנתיים, מספר לנו הרב חיים אהרן סטנייצקי, זכינו להיכנס לרשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי זצוק"ל ולהראות לו את ה"רעדלר" הגדול של מצות יד, ועל שולחן מלכים, נפתח דיון הלכתי בדברי התרומת הדשן שפעולת החירור במצה מבטלת את השהיות שהיו קודם, במידה והיה שהיה בבצק, משום שפעולת החירור הוא לא עסק גדול כ"כ שמבטל את השהיה. מיד שאל רבינו זצוק"ל, האם המחרר הגדול מונע זאת, וענה שרדלר גדול זה בגדר עסק גדול ולכן מבטל השהיות. ומאד שמח על כך.
הרב סטנייצקי מספר על הארון המיוחד שנבנה לאחר הביקור אצל מרן שר התורה זצוק"ל, ובו מניחים את המצות לקראת הפרשת החלה. למעשה הוא כותב זאת בספרו הגדול 'דרך אמונה', שיש מחלוקת אם כלי שמחזיק יותר מארבעים סאה, אם הוא מועיל לצירוף סל, ולכן אנחנו מחמירים כאן לעשות מתקן בודד שלא מחובר לא לקיר ולא לרצפה ובתאים נפרדים שיוכל להיות 'צירוף סל'.