בשורה מבית בד"ץ שארית ישראל לזוגות הצעירים: לראשונה ישווקו מוצרי הבשר והעוף המוזלים של 'קרן אור שי' במארזים קטנים

בשורה של ממש לזוגות הצעירים ולשוכרי יחידות דיור, בעקבות שיתוף פעולה של “קרן אור שי”, המשווקת מוצרי בשר ועוף של הכשרות המהודרת בעולם התורה בד”ץ שארית ישראל, עם המשחטות הגדולות. בקרן אור שי מציינים, כי במהלך השנים, הגיעו פניות רבות לקרן, ביניהן אף פניות של גדולי ראשי הישיבות, בבקשה לסייע לזוגות צעירים שזה עתה נישאו, ואינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש את מוצרי הקרן בכמויות הגדולות, ולדיירי יחידות דיור שאין באפשרותם לאחסן כמות גדולה לטווח ארוך.

בקרן אור שי פנו למשחטות הגדולות, בבקשה לייצר מארזים ייחודיים, ונתקלו בקשיים רבים. “מדובר במהלך הנוגד כל היגיון כלכלי”, ציינו מנהלי המשחטות בפני ראשי הקרן. יצוין, כי מארזי אור שי נמכרים בכמויות גדולות ובמארזים של 10 קילו ויותר.

בעת האחרונה, בעקבות מהלך משותף הבודק את כדאיות הנושא, יחלו בקרן אור שיש בשיווק מארזים בכמויות קטנות של 5 קילו, מארזים המותאמים כאמור במיוחד עבור זוגות צעירים, ובימים הקרובים תינתן אפשרות להזמנה בכמויות קטנות ובמחירי הקרן, מהלך אשר יאפשר לרוכשים בכמויות קטנות, ליהנות אף הם מהכשרות המהודרת וממחירי הקרן.

“אנו תקווה כי בתקופה זו של יוקר מחיה, וצורך ציבורי הולך וגובר להוזלת מחירים, ימצאו עוד ועוד גופים פתרונות שיסייעו לציבור” אומרים בבד”ץ “שארית ישראל”.

מעונינים להצטרף לגלאט!

הצטרף לניוזלטר ‘גלאט’ – מדריך הכשרות החודשי מבד”ץ “שארית ישראל” במתכונת דיגיטלית ישירות אליכם למייל