כדי לסייע למוסדות התורה, התקיים ייצור מיוחד של מיליון סופגניות בפולין בהידור מיוחד

לקראת חג החנוכה, בו נהוג מקדמא דנא מנהג אכילת סופגניות, הנרכשות בכמויות גדולות ובסיטונאות בהיכלי התורה וכן במוסדות החינוך ובישיבות הקדושות, יצא צוות מיוחד של הכשרות המהודרת בעולם התורה בד”ץ שארית ישראל למפעלי ענק בפולין, לייצור של מיליוני סופגניות, בתהליך ייצור מיוחד וחדשני, ובפטנט עולמי.

בשנים האחרונות, האמירו מחירם של הסופגניות לקראת חג החנוכה בעשרות אחוזים, כאשר היכלי הישיבות הקדושות ומוסדות החינוך, אינם יכולים לאפשר לעצמם לרכוש בכמויות גדולות כפי הנצרך. לאור פנייתם של מוסדות התורה והחינוך לרבני הבד”ץ שליט”א, ומתוך הבנה שיש צורך לדאוג לציבור בנושא זה, הכשירו בבד”ץ שארית ישראל מפעל ענק בפולין, וצוות משגיחים מיוחד שהה במקום במשך זמן רב מסביב לשעון, לעמוד אחר כלל תהליך הייצור, ולוודא כי הוא עומד בכל הדרישות ההלכתיות.

יצוין, כי על מנת להוזיל את העלויות למינימום, ולאפשר למוסדות החינוך וילדי ישראל להנות גם השנה ממנהג אכילת סופגניות ובמחיר שווה לכל נפש, יצרו בבד”ץ שארית ישראל שיתוף פעולה עם ועד הכשרות סטאר-קיי, והוכשר המפעל המיוחד בעל פטנט עולמי לשמירה על הטריות לאורך כל התהליך. כמו”כ, הוכשר מפעל מיוחד לייצור כלל חומרי הגלם, השמרים והריבה, בפיקוח הלכתי צמוד לפי דרישות ההלכה המחמירות ביותר.

בבד”ץ שארית ישראל אומרים, כי מדובר הן בבשורה כשרותית והן בבשורה צרכנית, המוזילה את מחירי הסופגניות בעשרות אחוזים בתקופה בה יוקר המחיה הולך ומאמיר, והם יהיו ניתנים לרכישה למוסדות חינוך, לסיטונאים ואף לפרטיים ברשתות השיווק, במחיר שווה לכל נפש, ובפיקוח הלכתי הדוק ללא כל חשש.

מעונינים להצטרף לגלאט!

הצטרף לניוזלטר ‘גלאט’ – מדריך הכשרות החודשי מבד”ץ “שארית ישראל” במתכונת דיגיטלית ישירות אליכם למייל