פי 3 מכל שנה: מאות טונות של בשר ועוף, אלפי קילו מצות ושאר מוצרי החג, במכירה הגדולה של קרן 'אור שי'

הצלחה מרשימה למכירה הגדולה של קרן אור שי בכשרות בד”ץ שארית ישראל, לקראת חג הפסח.

למרות החשש הגדול ממחסור, נערכו בקרן מבעוד מועד, לספק את כל צרכי החג בכמויות אדירות, פי 3 מכל שנה רגילה, בעקבות הביקוש הרב למוצרי הכשרות המהודרת, במחירים שווים לכל נפש.

מוקד ההרשמה הטלפוני, פעל בשבועות האחרונים בתפוקת שיא, כשאלפים מכל רחבי הארץ מילאו את טפסי ההרשמה, והזמינו את כל מוצרי החג, בפריסה עצומה של למעלה מ-100 תחנות בכל רחבי הארץ.

יצוין, כי חודשיים לפני המכירה הגדולה, כאשר החלו להגיע הדיווחים על צפי למחסור במוצרי בשר ועוף בכשרות מהדרין, הוציאו בשארית ישראל צוותות שוחטים בראשות חבר בד”ץ שארית ישראל הגאון רבי צבי וובר שליט”א, למשחטות הענק באורגוואי, והביאו לארץ אלפי טונות בקר בכשרות המהודרת.

כמו”כ, בעקבות העליה בביקוש למצות ‘חבורה בית שמש’ בכשרות בד”ץ שארית ישראל, עבדה המאפיה בחודשים האחרונים מסביב לשעון, בפיקוח רבני הבד”ץ ועל ידי חבורות של אברכים יראי שמים, לספק לציבור אלפי קילו מצות יד, מצות מכונה, וכן מצות מקמחים שונים כגון כוסמין ושיבולת שועל, לאור דרישת הציבור.

בימים האחרונים, הגיעה הסחורה לכלל התחנות ברחבי הארץ, על מנת לאפשר לאלפי המזמינים בקרן להצטייד במוצרי החג מבעוד מועד.

יצוין, כי בשנה זו, ולאור הדרישות המחמירות של חברי הבד”ץ, פורסמה לציבור רשימת המפעלים והמשווקים שאושרו על ידי הבד”ץ, לאחר שנבחרו בקפידה וקיבלו על עצמם את ההוראות המחמירות של הכשרות המהודרת.

בקרן אור שי התנצלו בימים האחרונים בפני מאות המזמינים שלא נרשמו במערכת עד המועד האחרון, על כך שלא הצליחו לספק עבורם את מוצרי הכשרות המהודרת, ומבקשים מהציבור במכירות הבאות להקפיד להזמין במערכת הממוחשבת מבעוד מועד, על מנת ליהנות ממוצרי הבד”ץ בכשרות המהודרת ובמחירים נוחים. יצוין כי מערכת ההזמנות פתוחה 24 שעות ביממה, והיא תיפתח להזמנות מיד לאחר חג הפסח.

מעונינים להצטרף לגלאט!

הצטרף לניוזלטר ‘גלאט’ – מדריך הכשרות החודשי מבד”ץ “שארית ישראל” במתכונת דיגיטלית ישירות אליכם למייל